BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 29, 2010

Mewujudkan salasilah keluarga

Keluarga Mohd Jaafar B Ledon (Syawal 2010)
Assalamualaikum..
         Tujuan saya mewujudkan laman blog ini adalah kerana ingin mewujudkan salasilah keluarga untuk pengetahuan generasi kita yang akan datang.Pada saya, generasi sekarang pun ramai yang telah lupa atau tidak tahu salasilah keluarga sendiri.Mungkin kerana faktor menetap diluar kawasan dan bekerja sehingga anak-anak kita tidak tahu asal-usul kita.
          Sedikit sebanyak saya telah merangka salasilah dari keturunan ayah saya iaitu LEDON BIN MAT RAIB dan keturunan ibu saya iaitu ALANG RAFEAH.
         Sekiranya tuan-tuan tahu mengenai salasilah keluarga ini,sila masukkan data-data berkaitan. Kerjasama daripada tuan-tuan amat dialu-alukan.

Sekian Terima Kasih.

0 comments: